Thursday 20 July 2017

KEAHLIAN SHAKLEE

TARGET : SEMUA ORANG SIHAT 😘 

Seronok je kan telinga ni tiap Kali ada orang kata gini :

[ Wehh, comeynyo dio ! Mugo makei vitamin gak 😂 ]

Ataupun ada yang kata gini :

[ Hang ni maintain slim laaa... 😂😋 ]

By the way, 
Itu memang ayat-ayat yang sentiasa saya dengar. Alhamdulillah...
Tak kisahlah sebenarnya dia perli atau ikhlas menyatakannya, ia tetap menjadi penyejuk hati 😘😘

Ini maksudnya, semua orang sedar kewujudan Saya dan sokmo perhatikan Saya 😂😂😂😂hahahaha....

Ye memang betul!!
Saya pengamal tegar Vitamin SHAKLEE dan Saya juga pengedar yang berpengalaman 😎
Berpengalaman handle beberapa masalah kesihatan dengan berpandukan nasihat doktor anda.

Saya juga mahu anda semua sihat dan ceria seperti kami dan sama-sama sebarkan kebaikan menjaga kesihatan dengan suplemen 😍

Saya tak bekerja sendirian, malah Saya punya #TimTurbo dan tim #SihatCeria yang sangat supportive dalam usaha menjadikan semua orang sihat dan cantik 😄🌷🌷

Berbanding dengan menjual, saya lebih galakkan anda menjadi ahli dan membeli vitamin SHAKLEE dengan menggunakan ID anda sendiri 👍 kerana ia lebih berbaloi ✍✍✍✍✍
===================================
🌻 Harga 5 - 20% lebih murah daripada harga Bukan ahli.
===================================

Apabila dah jadi ahli, tak perlulah kita mintak nak beli dengan harga ahli kepada si penjual ni Kan 😂😋 hahahahahah... Saya pun perlukan untung jualan tu untuk tabung simpanan Saya 😘 heheh.

=====================================
🌻 Kumpul sokongan yang proaktif
=====================================

Ini yang paling best!
Tak sangka, dalam group yang Saya joined ni, Bukan calang-calang orang.

Ada doktor... Ada engineer... Ada pensyarah.... Dan golongan cikgu macam Saya adalah yang paling ramai amalkan vitamin SHAKLEE 😍😍

#TimTurbo dan #Kahunas sangat membantu kami menambahbaik ilmu tentang penyakit Dan langkah pencegahan Menerusi pengamalan vitamin SHAKLEE, khususnya.

Selain ilmu dunia kesihatan, kami juga sentiasa di'tazkirah'kan oleh upline tentang meletakkan sepenuh pengharapan dan kebergantungan hanya kepada Allah SWT 😌😌😌 walaupun dah jelas kita makan vitamin yang dijamin kualitinya.

Inilah nikmat 'persaudaraan' yang tak dapat didustakan, iaitu saling ingat-mengingatkan....

Jom #sihatceria bersama kami #TimTurbo 💓💓
Nak sign up Keahlian, hubungi Saya :
+601 23618431 
+601 23618431
+601 23618431 

Hanya yuran Keahlian RM68.90 anda akan diberikan 1 Kit Keahlian yang mengandungi 'Product Guide' ,'Business Guide', 'Shaklee Landmark Study's dan 'Price List'. 

Atau, 

Tak perlu bayar RM68.90 😘 Anda hanya perlu membuat pembelian bernilai 200UV (sekitar RM800), anda telahpun menjadi ahli secara PERCUMA !!! 

No comments:

Post a Comment

BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL

 BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL.  31 OGOS 2020, kami sekeluarga mendaki ke Hutan Pendidikan Bukit Gasing, Petaling Jaya.  Sementelah anak-...