Monday 24 July 2017

SKINCARE TERBAIK MALAYSIA

💓💓 ISTIMEWANYA SHAKLEE 💓💓

Kali pertama Saya guna vitamin Shaklee ialah vitamin E. Kononnya nak kulit peloles laa...Hahaha... Sekali, jerawat timbul bagai cendawan tumbuh selepas hujan 👀 hahahaha...

Ditambah pulak, Susu badan drop!!! Hallamakkkkk!!! Sedih betul.... Sebab Aisyah baru masuk umo setahun.. Huhuhu...

Maka Saya berhenti mengambil vitamin E dan tak pernah mencuba mana-mana jenama suplemen yang lain pun. Sangat bimbang andai kulit wajahku ini tercela lagi 😂😂

Setahun lepas tu, ketika mengandungkan Ainin, Saya Cuba pulak minum ESP, Alfalfa dan ostematrix untuk tujuan penyusuan. Ini berkesan untuk badan Saya! Heheh... Ainin lahir dengan sihat, 500gram lebih berat daripada kakaknya Aisyah 💓💓 Stok Susu untuk Ainin melimpah-ruah hinggalah Saya mengambil anak susuan 😘 Alhamdulillah...

Dan hinggalah hari ini, selepas 5 tahun, Saya masih setia dengan produk-produk Shaklee 😍 Saya dah jumpa produk penjagaan kulit yang betul-betul sesuai dengan kulit Saya!

Jika anda perlukan produk penjagaan kulit, pastikan anda pilih kompeni yang juga pengeluar vitamin, Dan sekali lagi Saya tegaskan bahawa SHAKLEE adalah yang terbaik dalam bidang ini. Shaklee punya kajian klinikal Dan diterbitkan bagi setiap bahan yang digunakan dalam produknya, Bukan sekadar omongan kosong! 😘

Dan yang paaaaliiingg best dan ISTIMEWANYA SHAKLEE ni, ia :

💓 sentiasa berkesan,
💓 sentiasa selamat ,
💓 dan sentiasa semulajadi.

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Nak Cuba bervitamin? Wasap Saya +601-23618431

#tsunamiturbo
#istimewanyashaklee
#sihatceria

No comments:

Post a Comment

BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL

 BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL.  31 OGOS 2020, kami sekeluarga mendaki ke Hutan Pendidikan Bukit Gasing, Petaling Jaya.  Sementelah anak-...