Friday 26 May 2017

KURUS DAN FIT

" Eh Min, kuruslah!"
" Min, kurusssss!!! Tapi kurus Yang best!" 
" Wahhhhh Min! Kurusnya ko sekarang!" 
" Dulu kurus juga, tapi sekarang ni nampak macam Segar je kau, Min ." 


Heheheh... 
Itulah antara beberapa ayat Yang saya sempat 'catch up' pada pendengaran saya sepanjang berada di Majlis Persaraan GPK HEM SKBJ, Pn.Rosni Md Nor semalam ... 

Apa yang dapat saya simpulkan ialah, saya sebenarnya "SLIM & FIT" 😘 Yeayyyy!!! Hihihi.... 

By the way, 

Saya memang mengambil beberapa suplimen bagi memastikan tubuh saya terus Dan kekal cergas sepanjang masa kerana saya seorang ibu Yang bekerja Dan menyusukan anak. 

Antara suplimen yang saya amalkan : 

1. VIVIX

Resveratrol dalam VIVIX membantu pengecutan saiz tisu adipos.

Adipose tissue adalah lemak. Kalau lemak bawah kulit. Kita panggil SUBCUTANEOUS ADIPOSE TISSUE. Atau subcutaneous fat pun boleh, Sama ja.

Bahan-bahan dalam VIVIX membantu pengecutan lemak-lemak tersebut.

2. CINCH TEA MIX

Merangsang tenaga segera Dan membantu meningkatkan paras metabolisme serta Membantu pembakaran kalori 4 Kali ganda bagi membakar lemak-lemak berlebihan.

3. LECITHIN + OMEGA

Lecithin bertindak memecahkan lemak-lemak menjadi lebih kecil bagi memudahkan pembakaran oleh minyak ikan omega-3 Omega Guard.

4. ALFALFA

Ia adalah ejen detok Yang membantu proses detok secara menyeluruh. Saya pernah mengalami masalah pembuangan najis. Kerap sembelit.

Namun sejak mengamalkan Alfalfa, saya lebih mudah membuang Dan Yang paling ketara, tubuh rasa lebih ringan.

Pada mulanya, saya mengamalkan Alfalfa adalah untuk tujuan penyusuan. ALFALFA mengandungi Vitamin K yang membantu mengurangkan masalah jaundis bayi, serta galactagogue yang membantu penghasilan Susu badan.

So, anda mahu tingkatkan tahap kesihatan yang lebih baik?

Hubungi UstazahCeria
012-3618431/017-3129349

atau

FB Aminah Syuhadah

Atau Follow

IG @aminahsyuhadah

No comments:

Post a Comment

BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL

 BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL.  31 OGOS 2020, kami sekeluarga mendaki ke Hutan Pendidikan Bukit Gasing, Petaling Jaya.  Sementelah anak-...