Monday 1 May 2017

Multilevel marketing terbaik adalah SHAKLEE

Dulu... 

Aku paling bengang bila orang ajak join MLM a.k.a Multilevel marketing 😣 

Mana tak marah, kita 'dikehendaki' melabur sejumlah Wang untuk dapatkan APA reward entah, aku pun tak faham sangat masa Tu. Dan memang taknak faham pun! Hahahah... 

Asal ada sahaja kawan-kawan Yang ajak keluar minum, kusangka nak mengeratkan silaturahim yang terputus, rupanya berudang di sebalik kasut!! Hampeh betul! 

Bila aku enggan, bermakna tamatlah perhubungan kami di situ. 

Ada seorang kawan aku, bagi pinjam RM 2000 kepaa si dia ini, kononnya dapat macam-macam lah... Malangnya, dah dapat duit, hilang lesap tanpa khabar berita pula si peminjam Wang itu. Huhuhu... 


Sekarang.... 😘😘😘 

Mula-mula sign up KEAHLIAN SHAKLEE dengan kakak iparku, barulah aku faham sistem 'downline-upline-sideline' πŸ’— 


Kami mengamalkan sistem 'kau buat, kau dapat' dalam konsep 'piramid'. Bermula daripada itu, aku belajar untuk bina 'piramid' Mlm aku sendiri😎 dengan tunjuk-ajar daripada Master-master SHAKLEE. 


Kenapa aku kata SHAKLEE ini adalah Multilevel marketing terbaik? 


Jawapannya adalah.....SHAKLEE ialah:

🌸 Multilevel marketing Yang tak perlu buat bank loan semata-mata nak beli stok.

🌸 Multilevel marketing Yang saya kena bekerja bersungguh-sungguh untuk capai target sendiri.

🌸 Multilevel marketing Yang tak perlu 'paksa-paksa' orang semata-mata nak dijadikan downline😨😨😨😨

🌸 Multilevel marketing Yang manyak UNTUNG maaa.... Ko target sale berapa juta RM ko nak pada bulan Tu, pastu ko sendiri buat sungguh-sungguh!! Dan, KOMPEM ko sendiri Yang dapat πŸ‘πŸ‘πŸ˜Ž tak perlu 'kena Ada downline' dulu baru ko dapat bonus. Tak! Shaklee tak macam Tu 😎😎😎😎😘

No comments:

Post a Comment

BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL

 BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL.  31 OGOS 2020, kami sekeluarga mendaki ke Hutan Pendidikan Bukit Gasing, Petaling Jaya.  Sementelah anak-...