Sunday 4 June 2017

PELUANG JANA PENDAPATAN DARI RUMAH BERSAMA ADAHFITRI

Pagi-pagi lepas Subuh, unboxed kotak CORELL  tak sangka ai beli jugak set itu  padahal sebelum-sebelum ni sebelah mata pon tak peduli apa-apa set pinggan-mangkuk, sebab MAHAL 
Tapi...
Sejak-sejak Ada duit terpijak , eh sengaja buat-buat pijak  Dan sokmonya memang plan untuk dipijak  , maka dapatlah Ku reward diri dengan the first expensive ever set pinggan dalam hidup aku ...

Korang-korang kat luar sana mungkin tak heran set corell or segala macam set ni.. ye dak ?  Tapi bagi aku, ini penting dan adorable jugaklah sebab aku tak Guna duit gaji atau main kutu pun  kikikikikiki...

OK jom Kak Yong Kak Lang Kak Ngah yang nak join aku 'pijak' duit rapat-rapat supaya korang tak perlu lagi sentuh duit gaji untuk dapatkan barang idaman korang 

Lepas ni aku nak belikan set Vantage lak untuk Mak aku , inshaa Allah..Moga dipermudahkan 

~LEBARkan SAYAP, LUASkan Kuasa, SEBARkan Manfaat~ 

Saya sangat selesa dengan bisnes iNi ;-) ia membantu saya membina keyakinan menyebarkan manfaat suplimen demi kesejahteraan hidup pada masa akan datang. 

'Upline' dan 'sideline' yang bersifat 'fully support' dan sentiasa bergerak bersama2 membuatkan saya tidak keseorangan. 

Walaupun ia bersifat multilevel marketing, tapi ia adalah sebuah perniagaan untuk DIRI SENDIRI , bukan untuk sapa2. 

♡ man jadda wajada 
♡ sebarkan manfaat bukan sekadar untuk keuntungan 
♡ bina rangkaian persahabatan 
♡ tingkatkan ilmu dan kesedaran untuk diri dan orang ramai tentang penjagaan kesihatan 
♡ gunakan produk daripada bahan semulajadi 

P/S : jom sertai kami ;-)



Rebut peluang menjana pendapatan dari rumah bersama AdahFitri 
Hubungi 012-3618431 atau 017-3129349 hari ini ! Jangan lepaskan peluang 

#diariustazah #sihatceriabersama #liveamazing

No comments:

Post a Comment

BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL

 BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL.  31 OGOS 2020, kami sekeluarga mendaki ke Hutan Pendidikan Bukit Gasing, Petaling Jaya.  Sementelah anak-...