Wednesday 8 August 2018

TESTIMONI : VIVIX PENEMAN BERPANTANG SAYA.

TESTIMONI : Vivix peneman berpantang saya.
"""""""""""""""""""""""""""""""""""

Ini pula kisah berpantang saya dengan vivix.

Kenapa best sangat pantang dengan si botol merah ni?

Pantang anak sulung dulu saya trauma sebab luka caesar ada sedikit nanah dan hampir  terbuka sebab ikut sangat cakap orang minum pati haruan.

Jadi, pantang anak kedua memang nak yang terbaik. Tu sebab tak kisah spend duit lebih  janji tak trauma macam anak sulung.

Alhamdulillah, yang bestnya pantang dengan vivix ni anak saya takde kuning. Walaupun berpantang sambil jaga anak sulung juga, dan berpantang sendiri, tetap rasa bertenaga je.

Hari ke 15 berpantang, dah rasa macam habis pantang, sampai encik suami cakap kenapa pakai lawa-lawa, tak nampak macam orang dalam pantang pun? 😂😂

Luka caesar pun cepat je kering. Yang lagi best production susu ibu pun banyak.

Pendek kata, memang pengalaman berpantang dengan Vivix sangat berbaloi.

Surely, kalau diberi rezeki bersalin anak ketiga pulak, memang saya nak berpantang dengan Vivix lagi sebagai peneman pantang saya.

Credit to Nor Izzati

#vitamindalampantang
#vivixuntukberpantang

No comments:

Post a Comment

BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL

 BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL.  31 OGOS 2020, kami sekeluarga mendaki ke Hutan Pendidikan Bukit Gasing, Petaling Jaya.  Sementelah anak-...